Fick nycklarna igår

Jag var och hämtade de nya nycklarna igår, så nu får det bli tummen ur och ta tag i det här. Skall åka till IKEA efter jobb idag och inhandla en klädställning. Tänkte om jag hänger upp alla skjortor, kanske alla t-shirts med. Sedan i några andra förvaringslådor eller liknande så lägger jag strumpor och underkläder. Kommer bli lite mer prmitivt förvaring, eller kanske inte kläder i en hög får väl anses mer primitivt.

Såg filmen Bobby igår, säkert trevlig och mer betydelsefull om man är amerikan. För det var en amerikansk historia som berättades i första hand, en del människoöden kunde man anknyta till men i de flesta fallen inte. Var kanske lite väl många karaktärer med, blev inget djup i det hela, men å andra sidan det skulle ju bara vara en dag. TTT blev betyget iaf.

22 mars enliget en hemsida har filmen 300 premiär, blev det tuffaste jag sett på länge, men så är det baserat på en serietidning med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0