Har långtråkigt...

1.Var hittade du den här listan?
Stulen från I verkligheten
2. Var är dina föräldrar födda?
Kalmar och Söderköping har jag för mig.
3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Installerade browsern Flock.
4. Vilken är din favoritrestaurang?
Finns ju en del att välja på här nere i Prag, men jag gillar Velryba.
5. När badade du i en pool senast?
Längesedan, inte helt säker.
6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Hmm... kanske någon gång på lågstadiet.
7. Hur många barn vill du ha?
Är inte ens säker på om jag vill ha några över huvudtaget.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Techno, går inte alls att dansa till, och går definitivt inte att slölyssna på.
9. Hade du lätt för att bestämma dig för vad du skulle rösta i valet?
Ja
10. Vad har du för TV-kanaler?
Vad är TV för något?
11. Har du åkt moped någon gång?
Med betoning på åkt, så ja.
12. Har du busringt någon gång?
Jepps, men inget genomarbetat och det var ingen långvarig fluga.
13. Har du fått felparkeringsböter?
Nej, men har ju inget körkort heller.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Bungy-jump ser mest obehagligt ut, fallskärm ser mycket mer trevligt ut, det skulle jag kunna testa.
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Hmm.. Kreta.
16. Har du en egen trädgård?

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Frank Miller
18. Kan du alla orden i nationalsången?
Jupp, fast kunde inte dem innan jag flyttade utomlands.
19. Badkar eller duschkabin?
Dusch hellre än badkar, eller om badkaret skulle vara stort nog så hade det kanske prioriterats.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Jag tror Little Miss Sunshine är inom en månad.
21. Favoritpizza?
Jag är för kräsen, kanske Hawaii utan någon svamp på. Kebabvarianten vi körde på när vi spelade rollspel hemma var också ok.
22. Chips eller popcorn?
Chips.
23. Vilken färg på läppstift använder du?
Ehhh...
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Ehh... varför?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Det har jag isåfall blockat, funderade om vi gjorde något så dumt på nationen, men näe.
26. Apelsin- eller äppeljuice?
Äppeljuice.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Med Gävle, vi käkade pasta.
28. Favoritchoklad?
Schweizernöt.
29. När röstade du senast?
Poströstade till valet i höstas.
30. När åt du en hemodlad tomat sist?
Ingen aning
31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nopes. Simmärken kan inte räknas.
32. Är du bra på matlagning?
Njäe... men fegar inte.
33. Klarar du att tanka själv?
Vet ej, har aldrig försökt.
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Nopes.
35. Pepsi eller coca cola?
Coke.
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Jepps, butiksjobb och det känns verkligen som en uniform och att utan den på så är man fri.
37. Vad var det senaste du handlade?
Skulle blivit ett klädstativ men de var slut, så blev Ahlgrens bilar istället.
38. Har du kräkts offentligt?
Ja. Uscha.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Just nu tror jag på ingedera.
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Njae.. kanske.
41. Har du ringt något betalnummer?
Nopes, inte vad jag kan minnas.
42. Kan man vara vän med sitt ex?
Nu har jag inte så många, men såhär långt får jag säga nej.
43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Tror det var någon av vändorna som Far var inlagd, eller i samband med Irma föddes.
44. Hade du mycket hår som liten bebis?
Ingen som helst aning, vad är mycket hår, och var på kroppen avses. Tror inte jag såg ut som en liten gorilla iaf.
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Nada meddelande.
46. Vad har du i din väska?
Matkuponger, bok, Metropolis och Houser (nöjestidningar), pennor, små anteckningsblock, mitt uppehållstillstånd.
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Dricker ett glas mjölk.
48. Vad är du tacksam för idag?
En dålig dag att fråga mig det, men är väl ändå fortsatt tanksam över att jag hittade nytt boende relativt snabbt.

Kommentarer
Postat av: PP

du tänkte att vi skulle posta också eller? ;)

2007-02-14 @ 13:36:41
URL: http://www.qmd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0