Idag flyttar jag... nästan allt

Jepps, idag kommer jag iaf flytta datorn och kommer sova på det nya stället. Och kommer ju inte ha internet på det nya stället även om ryktet säger att det finns grtis wifi där. Måste kolla upp det. Innebär också att man inte kommer kunna ringa till mig mer här, men jag får skicka er mitt jobbnummer till de som vill ha.

De fick till slut in det jag ville ha på IKEA så den biten är löst med. Och jag hittade ett vettigt flashminne i prisklassen som PP sa faktiskt, jag var lite imponerad.. :)

Ikväll skall jag ju gå på en steppdansföreställning (långt ord), men blev lite orolig när tjejen i mejlet beskrev det som ett "Tap dancing party", jag hoppas det är lite bristande engelska och inte ett party.

Jag har börjat prata med fransyskan igen.

Nej dags att duscha sedan böra packa det sista, söndagen får bli en sista sväng och städa, sedan hoppas jag det skall vara klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0