Inte helt frisk än

Jag led större delen av söndagen av mitt dumma tilltag kvällen innan. Feber och yrsel och ingen aptit, men nu idag så börjar allt kännas bättre igen.

Måste börja planera min flytt lite, även om jag inte har så mycket saker så har jag tillräckligt för att det behövs föreberedas lite. Skall höra med kanadensaren från brunchen om han känner någon som har en bil och kan tänkas ställa upp att flytta datorn och datorbordet iaf. Resten kan jag flytta i omgångar, i princip bara kläder.

Kommentarer
Postat av: PP

Lyxig flytt låter det som ja...
vissa har det bra när dom flyttar!

2007-02-06 @ 19:42:41
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Jocke

PP hjälper gärna till, och han kan fixa bil också.

2007-02-07 @ 08:22:00
Postat av: PP

oja visst hjälper jag så gärna så till
inte alls osugen efter de två flytter jag hjälpte till med förra veckan!

Bil skulle jag kanske kunna fixa, men då får den flyga sig själv ner på the wind of change eller nåt.

2007-02-07 @ 19:17:36
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Jocke

Se, jag sa ju att det skulle lösa sig! =)

2007-02-08 @ 19:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0