Jobb suger...

Sitter i helt fel position just nu, jag är flaskhalsen och det suger rejält.

1. Jag får fakturor från alla företag
2. Jag skickar vidare alla (som om jag skulle hinna) fakturor till personer i Sveriger
3. Jag får tillbaka fakturorna med förändringar som jag skall åtgärda, samtidigt som steg ett och två kontinuerligt fortsätter. Jag håller på att förlora mitt förstånd i den här röran.

Fortfarande osäker om mitt nya boende, flera skäl till det, men jag skall ge det lite tid. Mest att jag saknar att prata med lite folk över internet på kvällen.

På lördag skall iaf finnskorna laga mat till mig och Gävle.

Var och såg filmen Smoking Aces igår med Paula. Mycket våld, men jag är rätt härdad när det kommer till filmvåld. Som igår vid ett tillfälle så märkte jag att Paula tyckte det var lite jobbigt och hennes händer var vid hennes ansikte. Jag blir aldrig så när det kommer till våld på film, mina händer kommer mer ofta upp om jag vet någon skall göra bort sig i en komedi eller liknande. Vet inte om tvärtom hade kanske varit bättre.

10 mars dyker Rachel upp, jag skall möta upp med henne på flygplatsen. Hoppas hennes bok är färdig och hon har en kopia med sig, hade varit kul att läsa om en själv.

Pratar fortfarande en hel del med fransyskan.

Kommentarer
Postat av: Hans

En annan klagar på att man har för LITE att göra på jobbet. Aldrig är det lagom.

2007-02-21 @ 20:16:08
Postat av: Jocke

Och en tredje klagar över att han inte har nåt jobb.

Fast just nu har har jag ett vik, bättre än inget.

2007-02-21 @ 22:07:39
Postat av: PP

å jag klagar på att jag inte får hångla upp Rachel eftersom den 10e e min födelsedag! tycker jag borde få det då!

2007-02-21 @ 22:28:05
URL: http://www.qmd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0