Klippte mig

Klippte mig igår och rakade av skägget, inte en enda som inte kommenterat det. Men för första gågngen så verkar det som mitt babyface är till min fördel. När jag var 21 och rakade av skägget såg jag ut som 15, ingen höjdare. Men nu när jag snart är 29 (brrr) så ser jag ut som 23-24, och det funkar helt ok.

Var nere en sväng på min gamla avdelning för kaffe och snacka. Slutade med att på lördag kväll skall jag gå på en steppdansföreställning med en tjej från den tyska avdelningen. Hon hade en biljett över och frågade om jag ville följa med. Jag tänkte jag har ju aldrig varit på någon förut plus att tjejen är rätt trevlig, så jag sa ju ja.

Var på IKEA igår, hade fortfarande inte vad jag ville ha... har funderat mer, om jag vill komma åt mitt svenska bankkonto så kanske jag är tvungen att köpa ett usb-minne så jag kan flytta på mitt bankid.

Kommentarer
Postat av: syster

Lycka till på flytten !!! Hoppas att du hittar det du ska ha tag i på Ikea. Vi glada för din skull.
Du får sätta in ett kort på dig så vi ser hur fin du blev.
Kramar

2007-02-14 @ 13:35:02
Postat av: PP

usb-minne är nästan gratis ändå nu för tiden så inte nån större investering som hebövs =o)

så där i runda svängar gissar jag på att du får ett 1gb minne för 2-300kr å ett 2gb för 4-500kr

2007-02-14 @ 13:35:59
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Jocke

Ja, foto på Tobbe utan skägg, alltid roligt! =D

2007-02-14 @ 22:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0