Uppdatering

Segermiddagen på lördagskvällen smakade bra. Det blev ris, sallad och kyckling i en chillisås med nötter, morot och faktiskt banan. Man smakade inte bananen så mycket dock, mer märkte konsistensen när den var med på en skopa mat. Och till efterrätt blev det en klassiker, skårad banan med choklad i skårorna och in i ungnen.

Jobb är som det är..

Tycker inte The Departed skulle fått Oscaren, mer kompensation till Scorsese för att inte fått den tidigare. Dock var det trevligt att Forest Whitaker fick en Oscar, gillar honom som skådespelare.

Var och såg två filmer förra veckan, Smokin Aces, den var sisådär dock alltid lite trevligt med ren underhållningsaction. Den andra filmen jag såg var, Little Children, den var bra, men så var Kate Winslet med i den filmen, en annan av mina favoriter.

Runt 40 dagar kvar till premiär av Allsvenskan i fotboll. Jag kommer nog att gå till ett internetcafé för att lyssna på MFF:s matcher.

D.v.s om jag inte lyckas fixa så jag får åtkomst till det gratis WiFi-nätet som skall finnas där jag bor. Finns ett internetcafé där jag bor som använder sig av det, får gå inom där och fråga.

Jag gillar verkligen att när jag tar steget ut på morgonen så kommer jag rakt ut i storstadspulsen.

Fortfarande inte vant mig dock vid lyhördheten i lägenheten, är mer orolig att störa henne än att bli störd. Hon är toktyst, så jag försöker vara lika toktyst kommer inte funka i längden.

Plockar det absolut sista från den gamla lägenheten idag.

Min nya chef på jobb verkar dock vettig, ungefär min ålder och när jag bad om hjälp med en del saker så tog han tag i det.

Kommentarer
Postat av: J.Le

Då är du också MFF:are i exil med andra ord? Prag är för övrigt fantastiskt, hade gärna bott där själv.

2007-03-05 @ 20:44:55
URL: http://mitthjartasmalmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0