Dåligt genrep

Vi testspelade en match mot finnskorna i lördags. Det gick väl inte sådär tokbra för vår del, men tendensen var god och vi har fortfarande goda förhoppningar om att vinna.

Först blev det 15-5 till dem, sedan 15-10 och när vi slutade spela så stod det 13-13, så vi blir bättre och bättre. Och nästa vecka kommer vi ju vara klädda i de svenska färgerna plus fula pannband om vi hittar billiga. Om vi vill skulle vi kunna få en rejäl publiktillströmmning då alla jag nämt det för visat intresse, men jag tror inte vi vill ha någon publik till denna händelse. Ju färre vittnen desto bättre.

Andrea flyttade ut igår, och jag inser att jag gillar rätt bra att bo själv. Men det kommer bara bli kortvarigt, skall titta på en lägenhet ikväll som ligger i ett område som är ganska praktiskt in till staden och till jobb. Dock dela med två andra personer. Får helt enkelt se vad de är för ena.

Gått och blivit lite snuvig, jag skyller även detta på snön.

Kommentarer
Postat av: Hans

Nu ska du inte gå och säga elaka saker om den härliga snön! Snön har inte gjort dig nåt ont, och om den har det så förtjänade du det säkert!

2007-01-29 @ 14:04:45
Postat av: Tobbe

Pah.. snö är bara ett ofog, tar mig 50% längre tid att gå till metron på morgonen.

Heja ett snöfritt leverene!

2007-01-29 @ 14:14:52
Postat av: Hans

Struntprat! Du får väl åka spark då?

2007-01-29 @ 14:58:48
Postat av: PP

50% ?

det måste vara för att du gör en grabbarna grus a la högstadiet isf ;)
dvs stannar på väg till skolan å kasar lite på snön i backar osv

2007-01-29 @ 23:25:42
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Tobbe

Pah.. om det tog 5 minuter innan så tar det nu 7.5 minuter till metron, det är ju en 50% ökning.

Spark.. vad är det för något. En förvuxen släde som norrlänningarna använder som fordon. :)

2007-01-30 @ 09:11:22
Postat av: Jocke

"Den som drar upp snö i näsan blir förkyld" - gammalt betongdjungelordspråk

2007-01-30 @ 09:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0