Grattis Emma

Grattis på födelsedagen!

Över till något mer tråkigt, mig och min boendesitution, som ser ut att förändras väldigt snabbt. Ägaren är nere från Sverige och kommer höja priset avsevärt. Så mycket att Andrea som jag bor med med största säkerhet kommer flytta ut. Och det ställer till det en hel del för mig. Jag kommer inte ha råd att bo kvar själv, och nu kommer jag behöva se över vad jag skall göra. Lutar åt att jag måste flytta, men kan inte säga att jag ser fram emot det. Men jag vet inte hur annars kunna lösa det.. Hitta någon ny blir inte lätt, plus att jag skulle troligen kunna hitta något billigare men mycket mindre förstås.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Fast å andra sidan använder du ju inte direkt hela lägenheten nu... men visst, flytta är alltid jobbigt, och det blir ju knappast roligare av att det är ofrivilligt.
Jag kan tyvärr inte hjälpa till med flytten, jag har en tandläkartid då.

2007-01-12 @ 13:57:23
Postat av: Hans

Jag kan nog tänka mig att hjälpa till med flytten. Om du betalar biljetten ner dit vill säga...

Det finns ingen i bekantskapskretsen som letar efter en inneboende? Du har ju haft en nu ett tag, kanske dags att bli en själv?

2007-01-12 @ 14:39:28
Postat av: PP

Inneboende e ju inget bra får jag säga då... som varit en i 12 veckor i paris.
det kan gå om det bara e en riktigt bra polare man ska bo med som man kommer överens med, men e det mer familjaktigt så e det verkligen inget jag rekommenderar. man vill ju ha sin egen privata sfär.
eget boende all the way.

hittar man inget dock, så hittar man inget.
hoppas att det löser sig utan att du behöver flytta =)

2007-01-13 @ 02:49:20
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Tobbe

Jag har ju inte så mycket att flytta, ett bilrunda är allt som behövs. Eller en dröse folk på metron, på något sätt föredrar jag bilen.

2007-01-13 @ 10:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0