Då är det gjort..

Beställt mitt projekt...

Och dessutom nu på morgonen beställde jag även detta:

FLYING OUT
Date Flight From/To Depart Arrival
15 Aug 07NE 2803Copenhagen-Terminal 2 > Prague12:4014:00

Så nu är det på riktigt, det blir aldrig på riktigt annars förrän man verkligen gjort en bokning. Jag fick ett bra pris på resan så jag är nöjd.

Nu måste jag verkligen ta tag i det här jobbletandet dock, bostad är det för tidigt att kolla än. För de jag sett än så länge är på nivån; vi behöver någon idag.

Imorgon blir det en biofilm, den kinesiska filmen Feng yue (Nattens fresterska). 1920-tal, maffia i kina och en massa opium gissar jag. Sara skall med, får se om vi blir fler eller inte. Och på söndag blir det också troligtvis något evenemang som har potential att bli riktigt trevligt.

Filmen förresten är Kinos sista visningar av Triangelfilm för endast 50 pix i inträde, så det går massor av bra film i sommar. Men de flesta går max två gånger, så ni får passa på. Gå in på www.kino.nu för att hitta utbudet på filmer.

Kommentarer
Postat av: Hans

Jag som hoppats in i det sista du inte skulle hitta nån biljett ner förrän mitten september så du kunde komma på vårt kalas :(

2007-07-13 @ 15:24:55
Postat av: Jocke

Får man hänga på? Till Kino alltså, inte till Prag.

2007-07-13 @ 16:53:00
Postat av: Tobbe

Hans, Nej det är mer boendet skiter sig faktiskt. Och nu när jag åker ner kan jag bo i en lägenhet i två veckor så jag borde ha tid att hitta något eget där nere med.
Jocke, ok följ du med.. :)

2007-07-16 @ 08:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0