Ibland undrar jag...

Igår hade jag en dryg fyratimmars fika med Sara, mycket trevligt och det kändes inte som fyra timmar. Men efter en sådan fika kan jag fundera över att jag kanske behöver skaffa lite mer "killintressen". Vi pratade mycket mode och relationer, men visst även andra saker. Och skvallrade en del som man gör när man har lite information att dela med sig av. Och jag tyckte väldigt mycket om det, men det är ju inte särskillt manliga saker enligt normen iaf...

Men motorsaker t.ex intresserar mig inte det minsta... eller jag kan tycka en bil är snygg och det är alltid kul att åka fort i en bil men utöver det så är det "ähh". Datorer har jag mer intresse av får jag medge och mer införstådd med vad de olika sakerna är, men även där efter ett tag blir "ähh", bara min dator fungerar hyggligt. Sport iofs där är jag ju väldigt intresserad, kanske det väger upp de andra två? Nja, det finns många andra saker också som gör att det nog finns understöd för att jag kanske borde ta upp ett killintresse till...

Hur som helst så var det trevligt igår och nu har jag inget mer planerat den här veckan, även om en grillning och fint väder till helgen hade varit rätt schysst.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Skriva poesi är väl bland det manligaste man kan göra?

2007-07-09 @ 17:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0