Lite sleten

Känner av sviterna från helgen lite sådär...

I fredags blev det svensexa för Sås-tysken som skall gifta sig. Det blev överlag en ganska stillsam tillställning, men väldigt trevligt. Först hämtade vi honom hemma hos hans mor i Bromölla för sedan åka vidare till Sjöbo marknad. Det blev bara en kort tid där då vi låg lite efter i vårt tidschema, men vi hann gå runt lite.
Färden gick vidare till Sövdesjön och till en bastubåt som finns där. Kan varmt rekommendera att ta sig dit och testa den, bara vattnet som inte var sådär varmt. Det slet på kroppen att gå mellan varmt och kallt, men det var väldigt skönt.
Sedan åkte vi tillbaks till Lund och åt middag på Kulturen, och vidare till BIshops arms för att njuta av ett par öl. Gamla som vi alla blivit gick vi hem tidigt.

Lördagen blev en lugn tillställning fram till festen.. jag gick på en fest där 8 pers firade sina 30-årsdagar, så en 240 års fest. Satt på en hörna med Luffaren, hans flickvän Vicky, PP och Norrlänningen. Och jag skyller på norrlänningen över hur mycket dricka det blev under kvällen. Han som hetsade, men han som gick hem tidigt med. Bara pish-tosh att skylla på att man flög omkring en vecka i Asien som ursäkt för att gå hem så tidigt.. :)

Jag minns allting bra fram till min hemfärd, av någon anledning skulle jag ha följe med PP och Nelson till en efterfest. Men eftersom jag inte minns att jag nådde fram till den tillställningen så tror jag att jag vänt och cyklat hem innan dess. Dock finns det en liten risk att jag trillat med cykeln, har lite skrubbsår på ena sidan av kroppen. Glömde låsa cykeln med såg jag imorse, men den fanns kvar så lite tur det.

Söndagen behöver jag väl inte säga att jag knappt ens lämnade min säng...

Mitt projekt finns nu på Sturup, hade hoppats att det nått längre och att jag kunnat hämta det idag. Men nu kanske det blir fotboll i Helsinghåla ikväll med Munka istället.

Kommentarer
Postat av: PP

"Jag minns allting bra fram till min hemfärd, av någon anledning skulle jag ha följe med PP och Nelson till en efterfest. Men eftersom jag inte minns att jag nådde fram till den tillställningen så tror jag att jag vänt och cyklat hem innan dess. Dock finns det en liten risk att jag trillat med cykeln, har lite skrubbsår på ena sidan av kroppen."
Kan då tillägga att anledningen att Tobbe skulle följa med på efterfest var att vi skulle få honom att däcka på andreas soffa, istället för att cykla hem själv å köra ihjäl sig.
vill lätt påstå att Tobbe hade en formtopp på festen :D
Å ja... du trillade ett antal gånger på vägen hem till Andreas. jag har många roliga bilder på film å funderar på att lägga upp en filmsnutt på Youtube :D
Det lustigaste var nog när du skulle gå å kräkas på Andreas toalett å samtidigt sa att du skulle sova där inne.
Du cyklade faktiskt hem istället därefter. Vet inte om du kräktes för jag var inte så nykter jag heller, men du verkar ha lämnat en 50-lapp i dricks till Andreas på toaletten
:P

2007-07-28 @ 21:39:43
URL: http://www.qmd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0