Nästan färdig

Snart färdig med mitt lilla projekt och jag hoppas innerligt jag kommer kunna visa upp det innan jag åker till Prag. Skall beställa den här veckan och enligt hemsidan så skall jag ha en liten buffert att hinna få det.

Annars.. har massor av att göra på jobb, men känns inte alls lika jobbigt som i Prag när det var mycket. tror det ligger en hel del i att man fortfarande här inte anses skall stanna hela kvällen för att jobba. Kommer sakna det i Prag. Förresten lite kul att det gått ett rykte i min gamla pragavdelning att jag skulle bli chef här i Sverige, sedan var en av tjejerna på besök här och jobbade ett par dagar och såg att jag hade ett stort fint kontor. :)

Har haft en del att göra efter jobb på senare tid också, vilket känns ganska skönt. Skall bara fixa in tid till ett par killar till som jag bara måste träffa.

Sofia på jobb har fått sällskap av ännu en Sofia. Och nästa vecka kommer jag vara den som jobbat längst på ekonomiavdelningen, jag tror det kallas semestertider. Kommer vara rätt lugnt även om det inte är brist på jobb.

Sofia är som sagt ett knippe av energi, men stolt över att hon ett par gånger kallat mig knäpp och märklig. Då vet jag att hon är på rätt nivå och förstår mig...  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0