Snart dags att bestämma datum

Börjar bli hög tid att kolla upp exakt när jag skall ner till Prag, bostad och jobb måste mer frenetiskt eftersökas. Känns alltid jobbigt med måste saker...

Hade en trevlig helg, fredagen brädspel hemma hos Luffaren, lördags allmän slappedag och kollade på filmen "Good bye Lenin" kan aboslut rekommenderas. Söndagen spenderades mest hemma hos bror min pysslandes med mitt projekt.

Igår var jag ute med PP och norrlänningen på Glorias i Lund, eller vi var där mest för att titta på fotbollen. Men fick inte de bästa platserna om man säger så. Dock det viktigaste var ju att MFF vann om än kanske inte särskillt rättvist, och jag hävdar fortfarande att pajasen till tränare i MFF skall bort.

Idag blir det fortsatt lite projektarbete hos Luffaren och imorgon en fika med Sara.

Vädret här hemma har minst sagt inte varit det bästa.. det är som man kommer ihåg sina sommrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0