Varit en ganska lugn vecka

Ändå på jobb.. mest därför man kan inte göra så mycket då folk är borta på semester. Det kommer bli en smärre rusch när alla kommer tillbaka.

Skall ha min telefonintervju idag efter kl 16, kommer nog hinna fundera över den både en och två gånger innan de verkligen ringer.

Mitt projekt, jag kan följa dess väg mot Sverige via UPS. Såhär har färdrutten varit än så länge.

Seattle (Washington)
Louisville (Kentucky)
Philadelphia (Pennsylvania)
Köln (Tyskland)
Och så 7.20 imorse skickades det vidare mot Glostrup (Danmark)

Helgen blir nog en trevlig helg, men vi får se hur mycket av människa jag är på måndag.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Då lär det vara framme nu, eller? Hur blev resultatet? Är det vackert?

2007-07-21 @ 11:35:18
Postat av: Tobbe

De blev ju lite slöa på slutet om man säger så. 5 imorse kom den till Sturup, men inget om att den lämnat Sturup än.

2007-07-23 @ 08:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0