Ahhh...

Nu har jag ett eget ställe, en bred säng och är allmänt avslappnad. Stället ligger på ett toppenställe, typ mitt mellan station och min bror plus om jag inte minns fel så ligger det ett konditori i närheten. Men inatt när jag skulle somna så hade jag problem med det för det var för tyst... men när jag väl somnat så sov jag som en stock (tänkte först säga som ett litet barn men erfarenhet säger mig att det inte är en bra analogi :).

Skall bara få internet att funka där, hoppas lite att PP är kvar ett tag till, han bör kunna hjälpa mig med en grej iaf.

Firade födelesedag i lördags, en liten men trevlig tillställning och god mat och tårta. På söndagen blev det flytt samt brädspel hemma hos Luffaren, hoppas på mer av det  de närmsta månaderna.

Livet har dessutom ett delikat problem just nu...  i fredags kom chefen förbi och säger att nu har han precis varit och pratat med vd:n, där han rekommenderat mig för en möjlig tills vidare anställning...  samtidigt som jag fått höra att en av de viktigaste personerna från Prag är tillbaka där igen i slutet på augusti...

För övrigt anser jag att danskar är konstiga.

Kommentarer
Postat av: Emma

Om det blir aldeles för tyst och ensamt för dig så kan du få låna farfarsklockan eller så kan du få vara barnvakt åt Irma ett par timmar... :-)

2007-06-05 @ 17:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0