Fortfarande ingen ström

Men åtminstående är skälet inte att jag är en klåpare... den här gången. Furulundaren, en av mina svågrar var och tittade förbi igår och det gick inte att få igång det. Så ett värre problem än förväntat.

Maten har ju gjort sitt, men frysmaten jag fått av mor hann jag äta upp, så den gick inte till spillo. Men ölen borde klara sig, finns alltid ljusglimtar i mörkret.. :)

Blev ett offer för något lömskt, jag borde börja lära mig men än är jag så naiv att jag tror på mina vänner. Dalmasen bad om att få min adress för att skicka ett vykort från deras nästa semester... vad kommer istället ju en bröllopsinbjudan.  Skall hela världen gifta sig eller? Nej, jag är glad för dem, två trevliga prickar som besökt mig i Prag.. bara lite jobbigt att det är den 8:e september, hade ju planerat att vara i Prag då. Får kolla upp vilka möjligheter jag har.

För jag fick ju även en andra bröllopsinbjudan igår, till Sås-Tysken, det bröllopet är en dryg månad tidigare dock, redan i slutet på juli. En mindre cermoni i Åhus på skånska ostkusten.

Borde börja söka jobb aktivt i Prag, får slänga iväg ett par mejl till rekryteringsfirmorna.

Vädret här hemma är inte sådär  tokinspirerande för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0