Kluven

VD:n var och pratade med mig i tisdags angående en förlängning. Och vi kom fram till att jag skulle fundera till idag om jag var intresserad.

Känner mig väldigt kluven, men jag bestämde mig för Prag och nu ringde VD:n nyss och frågade vad jag hade kommit fram till. Och hans spontana reaktion var att säga "nej" högt. Och frågade varför och om vi inte kan bara ha en lösning som fortsätter tills jag vill åka... nu skulle jag få en utbilidning i Köpenhamn om en vecka, tors-fred för att kunna göra än mer saker...

Varför kan man inte få både och... både ha kakan och äta den, kaka som är så gott.

Att säga nej är ju inte heller jag har lätt för, vem tycker om att säga nej till en person som uppskattar det man gör och vill att man skall stanna.

I-landsproblem jag vet... men fortfarande ett problem.  :(


Kommentarer
Postat av: Elin

Jobbigt när det blir så :/ Vad jobbar du med nu då och vad ska du göra i Prag?! Hoppas att det löser sig till det bästa :)

2007-06-07 @ 15:28:31
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: Tobbe

Jag jobbar som problemlösare på vår ekonomi avdelning, väldigt trevligt på grund av att det är ett fritt arbete. Jag går omkring från kollega till kollega och hjälper till, så man får uppskattning på en gång när man löst någons problem. Och det är en rätt schyst känsla.
I Prag vet jag inte vad jag skall göra, men livet efter jobb i Prag är mer trevligt än här hemma i Sverige. Dessutom så kommer det tillbaka en speciell tjej till Prag i slutet av augusti.

2007-06-08 @ 08:36:55
Postat av: Elin

Aa okej :)Jag hoppas du blir nöjd vad du än väljer :P

2007-06-08 @ 10:54:35
URL: http://ellee.webblogg.se
Postat av: gefle

poor tobbe! you made the right decision though! I know you miss me tooooo much ;)

2007-06-08 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0