Ingen regndans tack

Det går förhållandevis väl, men det är inte optimalt för någon av parterna att bo hemma hos familjen Grönberg. Får se till att göra saker när jag får pengar och inte bara sitta hemma.

Annars jobb fungerar ok, det är ju kaos och mycket att göra men jag tycker jag får ändå en hel del gjort. Och det jag gör verkar uppskattat. Pendlandet är inte så hemskt, bara hoppas på att vädret fortsätter vara ok och att det inte regnar på mig när jag cyklar.

Imorgon onsdag förmiddag så skall jag få en rundtur i fabriken, jag är ju uppvuxen på Zoegas kaffe och nu när jag jobbar här får man ju passa på. Skulle redan gått på turen förra veckan men det blev inte av.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0