Lätt duggregn

När jag cyklade imorse, men det var inte besvärande. Tar ca 7-10 minuter att cykla ner till stationen, och då trampar jag på en del. Brukar bara behöva stanna upp när jag skall korsa Tunavägen (inte ofta), Tornavägen (lite mer bilar) och vid korsningen vid Allhelgonakyrkan, vill ju inte helst cykla mot rött där. Nästan så jag skulle montera en kamera på cykeln och filma min färd ner och lägga ut den på youtube med en fräck bakgrundsmusik.


Annars, idag blir det lite öl med en gammal kollega från jobb. Han jobbar inte heller där mer och skall dessutom bli pappa i november, och han är lika gammal som mig... men skall bli trevligt att träffas.


Och imorgon så blir det kanske Master of Orion 2 med PP och kanske Norrlänningen även om han ställde sig märkligt nog negativ till spelet, han är knäpp.


Fredag kanske det blir utgång med samma folk som från torsdagen. Vi får se, det hade varit kul.


Lördag vankas stor födelsedagsfest iochmed jag och bror min fått skjuta upp vårt firande så nu lägger vi till ena systern till firandet.


Söndag flyttar jag äntligen in till mitt eget ställe.


Och dessutom, det bästa: Gefle dyker upp lagom till midsommar, my brotha in praha. Så nu blir det att leta upp en schysst fest, eller på något sätt dra ihop en själv.


Nu skall det bara bli fint väder med.. :)


Kommentarer
Postat av: party

3 veckor kvar till invasion ;)

2007-05-31 @ 12:23:01
Postat av: Taffy

Knäpp var det ja! Skall jag komma ihåg.

2007-06-02 @ 12:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0