Morrn

Lördag morgon och uppe tidigt och funderar vad jag skall hitta på idag. Fint väder kanske jag tar en cykeltur och ser om det blir någon mer bild, kanske försöka ordna en spelkväll om jag hittar folk som är intresserade, fika på stan.. känner att jag måste hitta på något.

Lägenheten var väldigt trevlig, perfekt för två månader i Lund. Flyttar in nästa söndag, den tredje, skall ta bilder av det när jag flyttat in. Men bara det att där fanns möjlighet att hänga upp en hängmatta på balkongen sålde mig. Möblerad och bo där själv, så skall ju inte bli missöden som förra boendet.

Lyckats slarva bort det nya visakortet jag beställde när jag var i Sverige i slutet av april, så igår slutade jag tidigare för att kunna gå till banken och beställa ännu ett.

Om lite drygt en halvtimme så ska jag gå och handla frallor...

Kommentarer
Postat av: Thomas Lindqvist

Tja Tobbe,
Tittade in på din blogg av en slump och ser att du är i SWE över sommaren i alla fall. Jag INSISTERAR på att du hör av dig så vi kan dricka gott. Det var typ, en livstid sedan vi sågs. HÖR AV DIG.
Ride on,
T

2007-05-28 @ 22:58:17
Postat av: Tobbe

Thomas, jag håller fullständigt med. Måste bara få ett sätt och nå dig, har tyvärr inte så många nummer kvar som jag velat.
Hör av dig din lille gynnare.
t_johnsson78 (at) hotmail.com

2007-05-29 @ 16:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0