Omlokaliserad igen

Jo, jag ringde storebror och han var snäll nog att komma och hämta mig. Exet skulle komma på besök ännu en gång, och då det var tredje gången på en vecka och efter förra samtalet så blev det en ny diskussion.

Hon frågade vad ajg oroade mig över, jag sa tex om något skulle försvinna. Hennes svar blev inte att det aldrig skulle ske, utan hennes svar blev: men då ersätter jag det. Inte så värst förtroende ingivande...

Så nu är jag tillbaka i Lund, förhoppningsvis hittar jag något nytt i Helsingborgtrakten igen, för jag ser inte helt fram emot pendlandet. Det här blir en kostnad jag inte hade räknat med heller, så förhoppningsvis går det bra på jobb att jag kan få ett förskott på min lön.

Nej, dags att sova blir ju lite tidigare imorgon. Men ser fram emot att det bara är en tredagarsvecka den kommande veckan.

Kommentarer
Postat av: PP

tragiskt :(
surt å pendla också. en del folk på morgontåget har jag hört.

lycka till för den tjejen att hitta nån som stannar.

2007-05-14 @ 11:52:07
URL: http://www.qmd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0