Pust...

Att lyssna på fotbollsmatchen igår var en pärs, betydligt mer trevligt att titta på sammandraget i sporten senare på tv. När radiokommentatorn skriker straff till Helsingborg i flera sekunder och sedan plötsligt ändrar sig och säger att det är malmös boll så har jag åldrats alldeles för många år. Men vi vann ju och har häng på toppen.

Annars inget nytt under solen, inga roliga iaktagelser. Bara jag som smet in till första klass på tåget imorse, vid Landskrona gick det på en hel dröse småfolk som troligen var på väg mot liseberg. Och de hade reserverade platser så det var ju bara att resa på sig, och gå ut mot dörrarna. Men så såg jag hur tomt det var i första klass så smet in där. När kontrollanten kom så synade han mig noga men sa inget och bad inte om någon biljett, tror det hjälpte att jag hade solglasögon på, annars tror jag nog mina ögon hade avslöjat mig.

Kommentarer
Postat av: PP

Forza malmö

2007-05-17 @ 02:59:14
URL: http://www.qmd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0