Signalfel

Så lät det imorse från högtalarna på perrongen. Till sist när tåget väl dök upp var det 50 minuter försenat, men ändå förvånad över hur pass väl alla tog det som väntade. Antar att det kanske har att göra med att de skulle till jobb.

Såg filmen Wild hogs igår med Munka i Helsingborg så det blev lite senare hemkomst än vanligt. Dessutom så kanske jag har ett nytt ställe att bo på. Jag gav väl mer eller mindre upp att leta i Helsingborg, så jag hittade en etta i Lund där ägaren säger sig villig att hyra ut juni-juli vilket vore perfekt. Det blir ju inte så värst billigt, men att ha något eget betyder mycket och dessutom så är det ju bara två månader. Skall kolla på lägenhet efter jobb imorgon.

Idag får vi se vad jag gör, skall höra med Norrlänningen om han var ledig idag för isf blir det nog champions leaguefinal hemma hos honom. Om inte det så blir det nog bio idag med, kanske nya piratfilmen, måste säga jag verkligen gillar matinékänslan över de filmerna. Blir perfekta söndagseftermiddagsfilmer i framtiden.

Såg första trailern på filmen om Arn, såg lovande ut, man var/är ju livrädd det skall bli en fjantig flopp.

Annars inget nytt under solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0