Temporärt installerad i Helsingborg

Jepps, nu bor jag tillfälligt i Munkapågens och Annes lägenhet i Helsingborg, väldigt snällt av dem att låta mig vara en vecka här när de är i Spanien. Även om jag bodde hemma hos min bror när jag kom tillbaka så lät alla i familjen mig veta att det var ok att bo hos dem. Sådant stöd betyder mycket.

Nu bor jag här till nästa helg, sedan flyttar jag in och delar lägenhet med en tjej som heter Jennifer, bara träffat henne kort två gånger, men det verkade som hon var en sympatisk person. Och skall nog utan problem överleva att bo där i tre månader.

Börjar bli dags att klippa och raka sig igen, men verkar som jag förlagt min rakhyvel, så lutar åt att jag kommer se lite ovårdad ut på jobb imorgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Friberg

Välkommen till Helsinborg

2007-05-02 @ 21:31:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10226

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0