Top of the morning to ya!

Rubriken skall uttalas med irlänsk dialekt. Vet inte varför den fastnade härom dagen men nu är det en sådan sak som dyker upp ständigt i skallen om jag inte har något specefikt att tänka på. De här fraserna i skallen byts ut med jämna mellanrum, får se hur många jag delar med mig av.

Såg piratfilmen igår, definitivt väldigt mycket matiné. Men tyckte det var en massa trådar och tyckte inte alla löstes på ett snyggt sätt eller alls. Både Wild hogs och Pirates hade jag ju fått gratisbiljett av Munka och Anne till, redigt hygglo.

Kolla lägenheten idag och om det inte ser helt tokigt ut eller om där inte finns någon tv (jag vet jag hade ingen tv under två år i tjeckien, men det här är anorlunda), så tar jag nog stället även om det är lite dyrt.

T2, fick ett tfnnummer av Luffaren men han var inte säker om det var korrekt och än så länge när jag testat så har jag inte kommit fram. Vet inte om du kan höra av dig till honom eller om du har något annat nummer till någon jag känner... får ju mötas upp.

Kommentarer
Postat av: Louise

På tal om irländsk dialekt, lyssna på den här busringningen av en liten irländsk flicka som inte gillar skolan:
http://www.johntedwards.com/2006/10/15/little-irish-girl-prank-calls/
Den är helt otroligt rolig.

2007-05-25 @ 12:43:59
Postat av: Tobbe

Jag vet, helt underbara... min favorit är nog när hon ringer en byggfirma och undrar om de kan ha sönder hennes skola. I slutet när hon säger: give me a ball park figure, och killen förskt hjälpa henne går i bitar.. :)

2007-05-25 @ 16:21:46
Postat av: T2

Yo mannen!
Har samma gamlavanliga telefon nummer ochdet hade varit trevligt att grilla. Vi får Höras
Har 0730-717456
/Tobias

2007-05-28 @ 13:51:22
Postat av: T2

Yo mannen!
Har samma gamlavanliga telefon nummer ochdet hade varit trevligt att grilla. Vi får Höras
Har 0730-717456
/Tobias

2007-05-28 @ 13:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0