Trött och irrterad

Alla säger god morgon här på jobb och jag undrar vad gott den har fört med sig...

Igår "flyttade" jag in i Jennifers lägenhet, men hade hon fixat till mitt rum, inte en chans. Och eftersom hon och ex:et hade saker att prata om igår blev det inte att det blev iordningställt.  Slutade med att jag fick sova i vardagsrummet, och det var väl överlevnadsbart, men på natten kissade katthelvetet ner sängkläderna och delvis madrassen. Och eftersom jag inte direkt sitter inne med något extra täcke bara ett extra lakan så blev det att försöka sova utan täcket. Det gick inte vidare bra, plus att jag nu var väldigt vaksam var den katten gick runt och körde iväg den så fort som den k om i närheten av mig.

Så ett stort "Grrrrrr",. och jag tänker inte sova i vardagsrummet en natt till.

Enda positiva med den här dagen är att förhoppningsvis är katterna borta till ikväll, hon hade någon som kanske ville ta över dem.

Grattis Storebror, nu har du bara lika många år kvar till 70 år!

Kommentarer
Postat av: Hans

Det goda med morgonen är väl att du kommit till jobbet och slipper de däringa kattjävlarna.

2007-05-07 @ 09:11:00
Postat av: Jocke

Hade erbjudit dig att sova här nån natt till tills rummet är rensat, men jag fick med mig en rejäl förkylning hem från Spanien och jag vill ju inte att du ska bli sjuk så här tidigt på ditt nya jobb.
Extra täcke kan vi dock erbjuda om du vill låna.

2007-05-07 @ 09:11:14
Postat av: jag som leder allsvenkan

no comment

2007-05-07 @ 15:08:00
Postat av: PP

kill the wabbit!

2007-05-07 @ 16:46:39
URL: http://www.qmd.se
Postat av: Jocke

Och förresten, grattis Nicke!

2007-05-08 @ 08:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0