Hem en kort sväng till jul

En vardag har infunnit sig här nere, och det har inte dykt upp något särskillt viktigt nog som jag velat delge mig av. Det mest spektakulära som hänt var nog att jag och Gefle var med i en filmproduktion.

Det var en rysk krigsfilm som behövde lite svenska bakgrundsröster, så jag och Gefle fick förfrågan angående det. Via omvägar av Gefles kompisar. Så vi besökte en ljudinspelningsstudio, och fick improvisera lite svensk dialog. Vi kände väl oss ganska nervösa och när vi väl tyckte det började gå bra så var det hela slut. Kändes inte riktigt som vi var värda pengarna vi fick.

Annars är det som vanligt, jag jobbar, läser böcker, går på bio, går ut och äter och sover. Inget särskillt alltså.

Det har redan börjat snöa här nere i omgångar, vilket kanske förebådar en riktigt kall vinter. Men jag har ju inte så långt mellan hem och jobb.

Det fungerar alldeles utmärkt med de britterna jag bor med, kanske har att göra med att vi aldrig ser varandra. :)

Jag kommer hem en sväng till jul, men det blir bara en kort vistelse. Den 21:e flyger jag till Kastrup och den 26:e blir det flyg tillbaka till Prag. Men jag ser fram emot att komma hem ett litet tag iallafall.

Kommentarer
Postat av: syster

JAAAAA vi ser fram emot att du kommer hem en sväng.Längtar efter dig.
Skönt att du har det bra och trivs.Vi ses snart.
Kram kram

2007-11-14 @ 17:05:14
Postat av: Jocke

It's alive!

2007-11-15 @ 19:42:12
Postat av: PP

tight för dig att hinna träffa allt folk som vill träffa dig då...
jag är inte avundsjuk
;)

du får kroka in dig till lund en dag då :)
Iofs inte så långt från Hällestad till Sandby heller...

2007-11-15 @ 20:03:43
URL: http://www.quist.nu/anton

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0