Hemsk hemsk morgon

Var ute igårkväll med kanadensaren på Lokalblok, men kom hem runt ett tiden så hygglig tid. Klockan fem imorse vaknar barnen som bor granne, och jag gissar de är runt två och fyra år gamla. De bankar i väggen och skriker... klockan sex så börjar föräldrarna storbråka med varandra och lagom till klockan sju så startar vägverkets killar nedanför börja riva upp stora hål i trottoaren...

Jag var lagom glad...

Åkte och brunchade, mötte av en händelse en kollega från jobb så vi åkte och spelade lite biljard... jag suger verkligen på det...

Har de närmsta helgerna planerade.. 24:e så skall jag på Thanksgiving middag, 1:e så är det födelsedagskalas för två personer, den 7:e så är det julfest för företaget, 14:e så är det julfest på mitt gamla företag och jag blev erbjuden biljett att gå dit och sedan den 21:e flyger jag ju hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0