Imorgon Beowulf

Om någon missat det så är det en ny animerad film. Men jag skall inte bara se den på en vanlig biograf, kommer gå på en IMAX 3D föreställning. Har velat gå till den biografen flera gånger men de har aldrig visat något vettigt, och när det väl vart nästan något vettigt så har det varit dubbat till tjeckiska. Så imorgon blir det av.. kommer gå med ett par kollegor.

Annars... knallar på som vanligt. Det var dock en stor fest fredags och en thanksgiving middag i lördags. Kanske dyker upp bilder på en lite onykter Tobbe från fredagen om jag får några skickat till mig.

Mitt nästa projekt är att försöka skaffa en gammaldags brevvän, något jag gillar med det.

Det börjar det vankas julfester och födelsedagsfester här nere...

Kommentarer
Postat av: PP

Snailmail alltså? verkar jobbigt :P

Å bio... det är en lyx det...

2007-11-29 @ 17:25:06
URL: http://www.quist.nu/anton

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0