Klorin

Vattnet i lägenheten har en distinkt lukt av klorin. Var jag bott innan har inte så varit fallet, och innan har jag druckit vattnet hemma. Men nu är jag mycket mer tveksam...

Helgen var ganska lugn, gick ut på söndagen och lyssnade på en acapella grupp. Efter det fortsatte jag med två tjejer jag inte träffat tidigare och nog inte kommer träffa igen ut och festade lite. Innan jag vandrade hem under natten, eller sprang inom nattklubben hemmavid också. Men det var inte så farligt på lördagsmorgonen.

Lördagen hade jag mer eller mindre bestämt sedan tidigare att det skulle vara en icke-social sådan, men lyckades inte helt. Paula kom över på kvällen och jag lagade köttbullar och pasta till henne. :)

Söndagen, var en sväng inom jobb och surfade men inget mer.

Idag väntar en läkarkoll som är standard för försäkringskäl här nere, när jag hade den för accenture, så tog den inte många minuter. Jag hoppas innerligt det här med, fullkomligen avskyr läkarmottagningar och sjukhus...

Kommentarer
Postat av: big D

mästerkocken tobbe slår till igen

2007-09-18 @ 12:10:52
Postat av: Sara S

I Florida är det klor i dricksvattnet. Coca Cola på restaurang smakar alltid klor. Rätt äckligt, men numera förknippar jag det med sol, tropiskt väder och härliga stränder.

2007-09-19 @ 12:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0