Kroppar

Jag gick på en utställning igår om människokroppen. Det som gjorde den här utställning speciell är på grund av att kropparna och delarna av kropparna kommer från riktiga människor. Och det fanns verkligen en lite creepy känsla över det hela. Men det var intressant, och lärorikt. Man har ju sett bilder på det mesta, men att verkligen se dem på riktigt. Och att se en hjärne får det att vända lite i magen på mig.

Länk till utställningen.

På kvällen gick vi till en vinfestival, men blev inte kvar så länge. Mycket folk och inte den bästa musiken. Istället, så vi gick till en bar och satt där istället. fredagen var jag ute en sväng med jobbet, men även det blev en ganska tidig hemgång.

Idag skall jag gå och titta på fotboll. Bohemians mot Slavia Prag, och sedan blir det att tvätta lite och raka mig. Har blivit lite skäggig igen.

Kommentarer
Postat av: the man on the other side..

skägg-drägg!

2007-09-24 @ 08:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0