Trodde inte det skulle funka

Men jag installerade Firefox på mitt usb-minne och tydligen fungerar att det att surfa från det, för jag kunde inte installera något nytt på min jobbdator. Men de hade någon block så jag inte kunde skriva på min blogg, och så kan man ju inte ha det. Jag bor ju så pass nära att jag kan gå hit på helgerna om jag vill surfa.

Första veckan på jobb är över, och första veckan i min nya lägenhet. Och får säga det känns rätt bra på båda ställena, kan nog överleva att jobba över lite på jobb när jag bor så nära. Det verkar vara kotym att arbeta över här. Och det känns lite mer rock n roll över jobbet, på gott och ont. Kan bli lite mycket: "Fan, nu måste vi ha klart det här igår". Men det skall nog gå bra. Jag kan vinka till Gefle från var jag sitter och vi tar lite kaffepauser tillsammans i köket där det bland annat finns ett biljardbord.

Var ute med jobbet en sväng i fredags och de kan definitivt dricka. Slutade på en bar i centrum som hade hawaiianskt tema och hette Aloha bar såklart. Och när jag lämnar det stället 3-4 på morgonen, så håller min chef och tre andra fortfarande igång.. men jag höll ut till fem iaf och jag blev accepterad in till gänget. Det kändes som det iaf.

Knappt träffat de jag bor med, men imorse satt jag i vardagsrummet och såg hur tjejen använde upp den sista slurken av min mjölk. Hmm.. får se hur jag märker min mjälk nästa gång. Det var bara sista slurken så bryr mig inte alltför mycket.

Idag blir det bokköp och IKEA-besök med Gelfle och Sarah. Får se, kanske en film ikväll om lusten faller på.

Glad att jag kan posta på min blogg igen.





Kommentarer
Postat av: Jocke

Ta Tobbes mjölk? Har hon ingen självbevarelsedrift alls, stackaren?

2007-09-10 @ 08:05:06
Postat av: Tobbe

Exakt min tanke... men nu har jag sett något ännu värre. Kollade upp henne på Facebook (Ja, även jag har fallit dit där), och hon har bättre poäng än mig i alla geografi utmaningar man kan ha där...

2007-09-10 @ 09:11:59
Postat av: Jocke

Hon är alltså inte bara en tjuv, hon är en fuskare också! Jag menar, hur kan man annars få mer än alla rätt? ;)

2007-09-10 @ 18:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0