Hej allihopa

Hoppas alla mår bra därhemma och att ni har lika fint väder som här nere. Strålade sol och runt 10 grader ute. Jag själv mår bra även om jag har haft tokmycket att göra på jobb.

Har lyckats få igång rollspel här nere igen, fast nu spelar vi Shadowrun ett engelskt rollspel. Och gruppen har bytts ut en hel del, endast jag och finnen jag spelade med innan som är kvar. Nytillkomna är en tysk kille, en amerikansk, en finne till och dessutom en svensk till. Vi har hittills lyckats få ihop det till en gång i veckan.

Jobb, jodå jag trivs fortfarande, snart kommer jag vara den som är ansvarig för de skandinaviska ländernas fakturering, allting går igång i mitten av februari så det är en hel del att förbereda. Och blivit en del timmar på jobb...

Var på ett bröllop för ett par vekcor sedan, två brittiska kollegor gifte sig och blev väl inbjuden lite på ett bananskal, brodern till brudgummen bjöd in mig. Brodern flyttar dessutom snart in i den lägenheten där jag bor, så ja, det lutar åt att jag kommer bo kvar i lägenheten precis som jag ville. Löjligt nära till jobb, och jag trivs där.

Fast just nu är det problem med rören och lägenheten på första våningen (jag bor på fjärde) har det läckt in avloppsvatten in i... så de har bett oss att inte använda toaletterna, men nu har det gått tre dagar. Som tur är har jag dygnet om tillgång till att kunna ta mig in på jobb.

Annars kan inte rapportera om så mycket, ser fram emot att lite folk kommer ner till min födelsedag i maj.

Såg filmen Sweeney Todd igår, jag gillade den en hel del. 3.5 utav 5, men för de som inte vet det, den kan nog räknas som en musikal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0