Veckan börjar ta form

Kvällarna för veckan börjar så sakteliga fyllas upp, imorgon så skall jag träffa en gammal kollega från mitt första jobb här i Prag. Mycket nostalgi och dessutom är hon ganska söt. :)
onsdag blir det rollspel, behöver inte säga så mycket mer om det tror jag.
Torsdag så tror jag helt enkelt jag skall gömma mig lite för världen då det ju är Alla-hjärtans-dag... brrrr....
Fredag lutar det åt att det blir middag med några kollegor på en mycket trevlig liten indisk restaurang inte så värst långt från jobb.
Söndag är det ishockey som gäller, en annan kollega bjöd in mig att följa med och titta på den sista hemmamatchen för säsongen för Sparta Prag, jag gillar dock slavia Prag mer... :)
Måndag och Lördag är de dagarna som inte har något uppbokat än... men vi får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: T2

Tjena kompis

kul att höra av dig igen. Shit vi fyller 30 i år, lite ångest.

2008-02-12 @ 17:00:11
Postat av: Tobbe

Jag föredrar tjugotio... :)

Förresten kompis, vad har du för e-mail?

2008-02-13 @ 08:45:26
Postat av: T2

haha.

jag har [email protected]

2008-02-13 @ 09:26:49
Postat av: Jocke

Äntligen ska ni också bli vuxna, alltså. Åtminstone på pappret.

2008-02-13 @ 17:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0