Mår bra

Relativt lugnt på jobb, dock den 21:e kommer det vi expandera med tre nya länder varav ett är Tyskland. Tyskland är ruggigt stort och vi förutser att det kommer komma en massa extra jobb... vi får se hur pass bra vi kommer vara förberedda.

Köpte ett datorspel i förrgår... missade att på boxen stod det att hela spelet komplett hade gjorts om med på tjeckiska. Lyckligtvis hittade jag på nätet en fil som jag kunde uppdatera det skriftliga språket. Det gjorde så jag kan spela utan problem, bara så att att videosekvenserna är på tjeckiska, textat på engelska undertill. Vilket kan innebära att jag kommer lära mig en märklig tjeckisk vokabulär.  :)

Det fortskrider med Hela, jag trivs bra med henne. Känner inte lika intesivt för henne som jag gjorde för Elena... men hon är trevlig, söt och smart. Var hemma hos henne igår, hon bjöd in mig på middag och hade hittat en norsk film som vi tittade på. En trevlig kväll och kommer helt klart träffa henne mer...

Kommentarer
Postat av: Jocke

Om du ska skriva sånt på bloggen kanske du ska låta bli att lära henne svenska... alternativt se till att hon aldrig någonsin hittar din blogg.

2008-07-18 @ 16:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0