Internet hemma!

Äntligen så har vi internet i lägenheten, tog dem ett tag och sedan tog det ett mindre tag för mig att lösa installationen. Underlättade en hel del dock med att ha en flickvän som kan läsa instruktionerna.

Jag fick inte jobbet, fick ett mejl där de sa att de tillfälligt skjutit upp rekryteringen för den positionen. Anar att de kanske inte sa hela sanningen, att de letade efter någon med mer erfarenhet. Men jag sörjer inte alltför mycket, trivs som sagt rätt bra här och jag tog mig till en tredje intervju, och det var något nytt med en satellitintervju.

I fredags jobbad jag och fyra andra till midnatt... skojar inte, det hann bli lördag innan jag lämnade byggnaden. Jag hoppas innerligt att det inte kommer hända nästa månadsslut. De säger att det håller på att försöka ta fram en lösning på problemet.

Helas mor kommer komma på besök till helgen ett par timmar på söndagen. Förvånad över att det tagit så pass lång tid, hennes syster har heller inte varit förbi och hon jobbar inte alls långt bort. Hela sa att de ville ge oss tid att känna oss hemma, och visst det är snällt, men hade ändå förväntat mig att de skulle dyka upp.

Rollspel ikväll!

Och jag jobbar den här veckan, men nästa vecka är jag ledig och måndagen därpå är helgdag, jag ser verkligen fram emot det, även om jag inte skall göra något särskillt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0