Inflyttad

Flyttade under helgen, jag är glad jag inte har mer saker än vad jag har här nere. Fransosen från jobb hjälpte till med hans bil, och efter en runda hos mig och två rundor på söndagen så var vi klara. Lördagen hade gått åt till att packa.

Lägenheten är väldigt trevlig, som sagt lite dumt med köket i hallen, men det skall nog gå bra eftersom ingen av oss är några gourmet kockar... :)

Jag kommer inte hinna njuta av lägenheten så mycket de här dagarna... på jobb kuliminerar en månad av högvis med jobb, och jag räknar med att jobba 12 timmar skift mån-ons... 9 till 9...

Den nya lägeheten ligger bra till, tar lite mindre en kvar att gå till jobb. Perfekt att vakna till liv på morgonen.

Dock verkar det som datorn dog i flytten... det är sådär lagom irriterande. Så blir väl en ny utgift att fixa den... men den är såpass viktig...

Fast i slutändan vinner ändå glädjen...

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Jocke

Yay, Tobbe är sambo!

Lycka till med datorn...

2008-09-29 @ 17:17:41
Postat av: Anonym

Weeee härligt att allt gått bra med flytt och allt annat....hoppas att du får rätt på datorn.Krama om hela från mig.Alla i familjen hälsar till er

Kram kram

2008-09-29 @ 22:09:45
Postat av: Anonym

Massor av grattis! Hoppas att du överlever en hård jobbvecka och att du sedan kan koppla av och njuta av den nya lägenheten och ditt nya liv som sambo...

2008-09-30 @ 19:56:44
Postat av: Anonym

Tänkte bara berätta för stackars dig som inte har någon dator att matchen slutade som man kunde förväntat sig i kväll. =)

(Ja, jag är medveten om att du inte kommer läsa det här förrän du sitter vid en dator ändå)

2008-09-30 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0